ENGLISH   DEUTSCH   FRANÇAIS   |   DEMO   TEST   DOWNLOADS   |   MY-HRPLAZA





My-HRPlaza Portal

De Portal van My-HRPlaza heeft als doel om alle relevante informatie overzichtelijk, goed beveiligd en 24x7 binnen uw organisatie te verspreiden.

Snel gerealiseerd

Veel bedrijven hebben nog een amateuristisch intranet dat niet veel meer is dan een electronisch prikbord.

ICT'ers zijn vaak wel bezig met een allesomvattend corporate portal, meestal geschreven in SharePoint. Dit soort projecten vergen veel tijd en capaciteit en HR heeft zelden de hoogste prioriteit.

My-HRPlaza daarentegen is wel snel gerealiseerd. Daar hoeft geen ICT'er aan te pas te komen. Enerzijds omdat de software zeer eenvoudig in gebruik is en anderzijds omdat er al erg veel content meegeleverd kan worden. My-HRPlaza kan het bestaande intranet aanvullen of zelfs vervangen.

Beveiliging

De beveiliging is van het hoogste nivo. De nivo's 1, 2 en 3 staan volledig ter beschikking.

Nivo 1: Organigram beveiliging

Op ieder organigram (JSON-file) kan een password gezet worden, waarmee "geen -", "alleen lees-", of "lees en schrijf toegang" ingesteld kan worden. Deze vorm van beveiliging is altijd aanwezig.

Alhoewel aanwezig, wordt dit nivo vaak over geslagen omdat er vertrouwd kan worden op nivo 2 en 3.


Nivo 2: Portal-toegang beveiliging

Organigrammen (JSON-files) worden in een "omheind" domein gezet worden, waar je alleen maar in komt met de juiste username-password combinatie. My-HRPlaza is ook nog in staat om subdomeinen en rollen te hanteren waardoor een gebruiker een subset aan organigrammen te zien krijgt. Verder wordt 2FA ondersteund.


Nivo 3: Data beveiliging

De My-HRPlaza portal houdt een register bij van de data welke de gebruiker mag zien. Bijvoorbeeld een manager mag alleen zijn of haar eigen afdeling zien. Zodra deze manager inlogt, krijgt de software een seintje en filtert het in ieder opgevraagd organigram deze data er uit en verbergt het de rest.

2FA (2 Factor Authenticatie)

De toegang tot My-HRPlaza kan beveiligd worden met twee factor authenticatie (2FA). 2FA is een veilige(re) manier van inloggen. De identiteit van de gebruiker wordt hierbij vastgesteld door middel van twee factoren. U opent het digitale slot als het ware niet met één sleutel, maar met twee sleutels. Dit betekent dat u naast het invoeren van een gebruikersnaam en wachtwoord, nog een tweede factor nodig hebt, namelijk: de code die naar uw mobiele telefoon gestuurd is.